Fandom

Harry Potter Wiki

Frydwulfa

7050stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Frydwulfa (właśc. Frydwulfa Hagrid) — olbrzymka; matka Rubeusa Hagrida oraz Graupa.

BiografiaEdytuj

Frydwulfa urodziła się pod koniec XIX wieku lub na początku XX wieku. W pewnym okresie swojego życia ożeniła się z czarodziejem o nazwisku Hagrid. Dnia szóstego grudnia 1928 roku urodziła mu jedynego syna Rubeusa, który okazał się w połowie olbrzymem. Gdy jej dziecko miało trzy lata, uciekła do kolonii gigantów, pozostawiając opiekę nad synem jego ojcu. Poznała tam olbrzyma i urodziła mu syna, którego nazwali Graup. W przeciwieństwie do Rubeusa był on w pełni gigantem.

W 1994 roku Rubeus opowiada o swojej matce Olimpii Maxime podczas Balu Bożonarodzeniowego. Rok później dowiadujemy się, że zginęła, ale pozostawiła po sobie potomka – przyrodniego brata Hagrida, Graupa.

CharakterEdytuj

Biorąc pod uwagę fakt, że Frydwulfa była olbrzymką można wnioskować, iż była groźna i okrutna dla innych. Mimo to zyskała miłość normalnego człowieka, rodząc mu syna. Później jednak uciekła, nie myśląc o dalszych losach rodziny.

Za kulisami Edytuj

  • Gdy wyszła za mąż za ojca Rubeusa, przejęła jego rodzinne nazwisko. Oznacza to, że jej prawdziwe imię brzmi Frydwulfa Hagrid.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki