Wikia

Harry Potter Wiki

Frank Bryce

Komentarze0
3707stron na
tej wiki
Frank
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1917
Data śmierci 1994
Status krwi mugol
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów siwe
Pozostałe informacje
Zawód/Praca ogrodnik
Przynależność Dwór Riddle'ów
Aktor Eric Sykes
Frank Bryce (ur. 1917 − zm. 1994 r.) — ogrodnik w domu Riddle'ów w wiosce Little Hangleton. Był mugolem; z wojny wrócił ze sztywną nogą i niechęcią do hałasu.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Frank urodził się w sierpniu 1917 r., rok przed zakończeniem I wojny światowej, w wiosce Little Hangleton jako syn mugoli. Przeżył drugą wojnę światową, a po niej został ogrodnikiem w domu Riddle'ów.

SłużbaEdytuj

Po wojnie Frank został służącym i ogrodnikiem rodziny Lorda Voldemorta. Zamieszkał w małym domku przy posesji Riddle'ów i codziennie pracował w ogródku. Gdy właściciele domu zostali zamordowani, miejscowa ludność (m. in. człowiek o imieniu Dot) policja oskarżyła o to Franka. Z aresztu byli jednak zmuszeni go wypuścić, gdyż nie stwierdzono żadnych obrażeń ciała ofiar: nie zostali pchnięci nożem, zastrzeleni, zadławieni, uduszeni ani nie stwierdzono żadnych innych uszkodzeń ciała, więc skoro nikt ich nie zabił, choć byli martwi, to Frank musiał być niewinny. Mieszkańcy wioski uważali go jednak za mordercę i niszczyli dom Riddle'ów, w szczególności młodzież upodobała sobie stary, rozlatujący się dwór dawnych bogaczy. Frank opiekował się się nadal domem, pomimo iż zmieniał on ciągle swoich właścicieli, podobno z powodu ciążącej na nim klątwie.

ŚmierćEdytuj

86058427c8 17711777 o2
Pewnej sierpniowej nocy Bryce'a obudził rwący ból w nodze, a kiedy wstał zobaczył światło na piętrze. Wstał, aby kolejny raz przegonić szukające wrażeń dzieciaki z domu gdyż myślał, że ktoś wzniecił tam pożar. Kiedy tam wszedł usłyszał rozmowę Voldemorta z Glizdogonem. Nagini poinformowała że Frank ich podsłuchuje. Gdy go zauważyli został zamordowany.

WyglądEdytuj

Frank był niskim st
Frank Bryce
aruszkiem z twarzą pokrytą zmarszczkami. Miał krótkie siwe włosy i małe niebieskie oczy. Został zabity w berecie na głowie.

WystępowanieEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki