FANDOM

Wiki Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmach i grze, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki

Flora Carrow (ur. w 1985 roku lub wcześniej) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Slytherinu.

Miała bliźniaczą siostrę, Hestię i była prawdopodobnie spokrewniona z rodzeństwem Carrowów, którzy w Insygniach Śmierci byli zatrudnieni przez Severusa Snape'a w Szkole Magii i Czarodziejstwa na stanowiskach nauczycieli mugoloznawstwa oraz obrony przed czarną magią.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Flora Carrow urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Carrow, w drugiej połowie XX wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Florę do Slytherinu.

1996–1997 Edytuj

Flora and Hestia Carrow studying at Transfiguration Courtyard

Flora z siostrą

Po raz pierwszy widzimy Florę wraz z Hestią w pociągu jadącym do szkoły, wychodzące z przedziału Ślizgonów, a potem podczas spotkania reaktywowanego Klubu Ślimaka w 1996 roku. Biorąc pod uwagę, że była członkiem Klubu Ślimaka, można wnioskować, że ktoś z ich rodziny był przyjacielem Horacego Slughorna, bądź osiągały imponujące wyniki w nauce.

1997–1998 Edytuj

Flora i Hestia uczestniczyły w Bitwie o Hogwart i przeżyły ją. Ich dalsze losy są nieznane.

Etymologia Edytuj

  • Imię dziewczyny jest zaczerpnięte z mitologii rzymskiej − Flora to bogini kwiatów.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Jej nazwisko znajduje się w spisie Nienaruszalnej Dwudziestki Ósemki, do której zaliczają się czarodzieje czystej krwi, jednakże lista została sporządzona w 1930 roku, co może oznaczać, że istnieje możliwość, aby była czarownicą półkrwi. Została przydzielona do Slytherinu, co także może sugerować, że nie była mugolakiem.
  2. W 1996 roku należała do Klubu Ślimaka, więc musiała ukończyć 11 lat.