Wikia

Harry Potter Wiki

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć (film)

Komentarze12
4130stron na
tej wiki
Disambig-icon.png Ten artykuł dotyczy filmu. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć — adaptacja filmowa książki Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć autorstwa J.K. Rowling, w postaci trylogii. 12 września 2013 roku J.K. Rowling oznajmiła na Facebooku, że podpisała umowę z wytwórnią Warner Bros. na zrealizowanie spin−offu serii o Harrym Potterze.  Będzie to pierwszy film, do którego Rowling napisze scenariusz. Filmu można się spodziewać w listopadzie 2016 roku. Sceny do filmu będą kręcone na terenie studia Leavensden, blisko Londynu.

HistoriaEdytuj

19 maja 2014 roku Warner Bros. ogłosiło, że prowadzone są rozmowy z Alfonso Cuarónem na temat wyreżyserowania Fantastycznych zwierząt. Kiedyś wyreżyserował on trzecią część serii − Harry Potter i więzień Azkabanu. Cuarón nie przyjął jednak posady. 

22 maja oznajmiono, że David Yates, reżyser czterech ostatnich filmów z serii Harry Potter, prawie na pewno zajmie się reżyserią spin−offu.

FabułaEdytuj

Newton Scamander

Newton Scamander − bohater filmu

Jak podaje agencja AP, w scenariuszu, który ma być pierwszym z serii, Rowling skupi się na postaci autora Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć Newtonie Scamanderze. Historia zacznie się w Nowym Jorku, siedemdziesiąt lat przed punktem wyjścia dla Harry'ego Pottera. 

Więcej od Wikii

Losowa wiki