Fandom

Harry Potter Wiki

Eliana

7061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Eliana — młoda czarownica nieznanego statusu krwi, zamieszkująca wioskę opanowaną przez złego czarnoksiężnika Raczidiana, żona bohaterskiego czarodzieja Illyiusa.

Biografia Edytuj

Według legendy Eliana była młodą i piękna czarownicą zamieszkującą magiczną wioskę w górach pośród czarnomagicznych lasów zarządzanych przez czarnoksiężnika Raczidiana.

Mieszkańcy wioski zawarli niepisany pakt z czarnoksiężnikiem. Czarodziej obiecał zostawić mieszkańców wioski w spokoju w zamian, za niezapuszczanie się mieszkańców w podległe mu lasy.

Pewnego dnia Eliana została dostrzeżona przez Raczidiana w lesie, w czasie zbierania jagód. Czarodziej uznał, że młoda czarownica będzie idealną żoną, dla tak potężnego czarnoksiężnika jakim był on, dlatego też wysłał pospiesznie żądanie ręki Eliany do jej rodziców. Rodzice nie wyrazili na to zgody, co doprowadziło do wściekłości czarodzieja. Raczidian zagroził wiosce, że jeśli nie otrzyma Eliany, będzie zmuszony zaatakować i zniszczyć wioskę wysyłając swoich dementorów.

Starszyzna wioski postanowiła stanąć do walki przeciwko oprawcy i nie wydać Eliany. Dziewczyna została wysłana do maleńkiej chatki Illyius'a, któremu zakazano walki ze względu na jego słabego Patronusa.

Początkowo mieszkańcy wioski wygrywali starcia z dementorami, ale stopniowo liczba wrogów zaczęła przewyższać możliwości mieszkańców wioski. Patronusy czarodziejów były zbyt słabe, dla powiększającej się armii dementorów.

Eliana błagała Illyius'a by coś zrobił. Młody czarodziej rzucił więc zaklęcie Patronusa. Patronus czarodzieja pomimo niewielkich rozmiarów, świecił jasnym światłem, które zatrzymało dementory. Raczidian postanowił dołączyć do walki i rzucić Patronusa, by odeprzeć Patronusa młodego czarodzieja. Zapomniał on jednak, że go wytworzenia cielesnego Patronusa potrzebne jest czyste serce, którego czarnoksiężnik nie posiadał. Dzięki temu, po raz pierwszy można było zobaczyć, co dzieje się z czarodziejem, który rzuci zaklęcie bez czystego serca. Z różdżki Raczidiana wystrzeliły larwy, które wkrótce pochłonęły jego ciało.

Młody czarodziej został okrzyknięty bohaterem, a wdzięczna mu Eliana została jego żoną i wiodła z nim długie i szczęśliwe życie[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki