Fandom

Harry Potter Wiki

Dom Muriel

6969stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ron i Tonks już powinni tutaj być. Dom ciotki Muriel nie jest daleko stąd
Molly Weasley po Bitwie nad Little Whinging

Dom Muriel (ang. Muriel's house) — budynek znajdujący się w Anglii, a dokładniej „niedaleko” od Ottery St. Catchpole w Devon. Był on zamieszkiwany przez Muriel, ciotkę Molly Weasley. W latach 19971998 był wykorzystywany jako schronienie dla niektórych członków Zakonu Feniksa.

Historia Edytuj

Druga Wojna Czarodziejów Edytuj

Dlatego wybraliśmy tuzin różnych domów i każdemu z nich zapewniliśmy szczelną magiczną ochronę. Każdy wygląda na taki, w którym moglibyśmy się ukryć, każdy ma pewien związek z Zakonem: mój dom, dom Kingsleya, dom ciotki Muriel... no, chyba już wiesz, na czym polega ten wariant.
Alastor Moody wyjaśnia Harry'emu Potterowi plan przeniesienia go z Privet Drive 4 do Nory w 1997

Muriel nie była członkinią Zakonu Feniksa, jednak rodzina jej siostrzenicy przynależała do Zakonu. Muriel zgodziła się, aby użyć jej domu, podczas przenoszenia Harry'ego do Nory w 1997 roku. Pod koniec lipca tego roku, dwójka członków Zakonu Feniksa: Ron Weasley i Tonks poleciała do domu Muriel, po bitwie nad Little Whinging, podczas której stoczyli walkę z Bellatriks Lestrange. Śmierciożerczyni nie zrobili krzywdy, aczkolwiek zranili męża Bellatriks Rudolfa Lestrange. Następnie użyli świstoklika i przenieśli się do Nory.

Na początku 1998 roku, kiedy śmierciożercy odkryli, że Ronald Weasley wyruszył wraz z Harrym Potterem i Hermioną Granger na poszukiwanie horkruksów, rodzina Weasley przeniosła się do ciotki Muriel. Dom otoczyli zaklęciem Fidelius Charm. Później do domu ciotki Muriel przeniósł się również pan Ollivander.

WystępowanieEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki