Wikia

Harry Potter Wiki

Dom Muriel

Komentarze0
4119stron na
tej wiki
Dom Muriel
Lokalizacja "Niedaleko" od Ottery St. Catchpole, Anglia, Wielka Brytania
Mieszkańcy Muriel
Ron i Tonks już powinni tutaj być. Dom ciotki Muriel nie jest daleko stąd
Molly Weasley po Bitwie nad Little Whinging

Dom Muriel — budynek, znajdujący się gdzieś w Anglii, a dokładniej "niedaleko" od Ottery St. Catchpole w Devon. Był on zamieszkiwany przez Muriel ciotkę Molly Weasley.

Historia Edytuj

Druga Wojna Czarodziejów Edytuj

Dlatego wybraliśmy tuzin różnych domów i każdemu z nich zapewniliśmy szczelną magiczną ochronę. Każdy wygląda na taki, w którym moglibyśmy się ukryć, każdy ma pewien związek z Zakonem: mój dom, dom Kingsley'a, dom ciotki Muriel... no, chyba już wiesz, na czym polega ten wariant.
Alastor Moody wyjaśnia Harry'emu Potterowi plan przeniesienia go z Privet Drive 4 do Nory w 1997

Muriel nie była członkinią Zakonu Feniksa, jednak rodzina jej siostrzenicy przynależała do Zakonu. Muriel zgodziła się, aby użyć jej domu, podczas przenoszenia Harry'ego do Nory w 1997 roku. Pod koniec lipca tego roku, dwójka członków Zakonu Feniksa: Ron Weasley i Tonks poleciała do domu Muriel, po bitwie nad Little Whinging, podczas której stoczyli walkę z Bellatriks Lestrange. Zranili jednak jej męża Bellatriks Rudolfa Lestrange. Użyli świstoklika i przenieśli się do Nory.

Na początku 1998 roku, kiedy śmierciożercy odkryli, że Ronald Weasley wyruszył wraz z Harry'm Potterem i Hermioną Granger na poszukiwanie horkruksów, rodzina Weasley przeniosła się do ciotki Muriel. Dom otoczyli zaklęciem Fidelius Charm. Później do domu ciotki Muriel przeniósł się również pan Ollivander.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki