Wikia

Harry Potter Wiki

Dirk Cresswell

Komentarze0
4235stron na
tej wiki
Dirk Cresswell
Dirk Cresswell
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1961
Data śmierci marzec 1998
Status krwi mugolak
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina żona i dwoje dzieci
Pozostałe informacje
Zawód/Praca pracownik Ministerstwa Magii
Przynależność Ministerstwo Magii

Klub Ślimaka

Dirk Cresswell (ur. 1961, zm. 1998 r.) — czarodziej pochodzenia mugolskiego, który uczęszczał do Hogwartu w latach 1972 – 1979. Pracował w Ministerstwie Magii w Departamencie Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami. Świetnie znał się na eliksirach, gdyż we wczesnych latach był ulubionym uczniem Horacego Slughorna tak jak matka Harrego, Lily Potter. Należał nawet do prowadzonego przez niego Klubu Ślimaka. Miał żonę i dwójkę dzieci.

BiografiaEdytuj

1996 - 1997Edytuj

Dirk

Był on wspominamy podczas pierwszej rozmowy Horacy'ego i Harry'ego, gdy Potter i Dumbledore przybyli do Slughorna, prosząc go o powrót do Hogwartu.

1997 - 1998Edytuj

W VII tomie przygód Harry'ego Pottera w czasie drugiej wojny ścigany był przez szmalcowników (był pochodzenia mugolskiego) i zginął z ich rąk tak jak Ted Tonks. Ze względu na swój status krwi został skazany na więzienie w Azkabanie. W drodze do więzienia udało mu się oszołomić aurora Dawlisha i ukraść mu miotłę, Dawlish był prawdopodobnie skonfundowany. Po ucieczce ukrywał się z sześć albo siedem tygodni, kiedy to Harry podsłuchał ich rozmowę. Dirk najpierw spotkał Gryfka, później drugiego goblina o imieniu Gornak, następnie trzymał się z Tedem Tonks i Deanem aż do śmierci.

Więcej od Wikii

Losowa wiki