Fandom

Harry Potter Wiki

Dirk Cresswell

7086stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Dirk Cresswell (ur. 1961 − zm. 1998 r.) — mugolak, który uczęszczał do Hogwartu w latach 19721979. Nie wiadomo, do którego domu został przydzielony. Pracował w Ministerstwie Magii w Departamencie Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami. Świetnie znał się na eliksirach, gdyż we wczesnych latach był ulubionym uczniem Horacego Slughorna tak jak matka Harry'ego, Lily Potter. Należał nawet do prowadzonego przez niego Klubu Ślimaka. Miał żonę i dwójkę dzieci.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dirk urodził się w 1961 roku w rodzinie mugoli, gdzieś na terenie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

W wieku 11 lat, w 1972 roku, Dirk dostał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie informujący o przyjęciu go do placówki.

1996-1997 Edytuj

Dirk.jpg

Był on wspominamy podczas pierwszej rozmowy Horacego i Harry'ego, gdy Potter i Dumbledore przybyli do Slughorna, prosząc go o powrót do Hogwartu.

1997-1998 Edytuj

W czasie drugiej wojny ścigany był przez szmalcowników (był pochodzenia mugolskiego) i zginął z ich rąk tak jak Ted Tonks. Ze względu na swój status krwi został skazany na więzienie w Azkabanie. W drodze do więzienia udało mu się oszołomić aurora Dawlisha i ukraść mu miotłę, Dawlish był prawdopodobnie skonfundowany. Po ucieczce ukrywał się z sześć albo siedem tygodni, kiedy to Harry podsłuchał ich rozmowę. Dirk najpierw spotkał Gryfka, później drugiego goblina o imieniu Gornak, następnie trzymał się z Tedem Tonks i Deanem, aż do śmierci.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki