Wikia

Harry Potter Wiki

Dennis Creevey

Komentarze0
4128stron na
tej wiki
Dennis Creevey
Informacje biograficzne
Data urodzenia ok. 1982 lub 1983
Status krwi Mugolak
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Jasny brąz
Rodzina
Rodzina
Pozostałe informacje
Przynależność

Dennis Creevey (ur. ok. 1982 lub 1983 r.) — mugolak, młodszy brat Colina Creeveya.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Dennis Creevey urodził się w 1982 lub 1983 roku jako syn mleczarza. Jego o dwa lata  starszym bratem był Colin Creevey.

Edukacja w HogwarcieEdytuj

1 września 1994 roku rozpoczyna naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Podczas Ceremonii Przydziału zostaje umieszczony w Gryffindorze (tak jak Colin). Tego samego roku w Hogwarcie odbywał się Turniej Trójmagiczny. Dennis i Colin próbowali przerobić odznaki Potter Cuchnie! lecz wyszło im Potter Naprawdę Cuchnie!

W 1995 roku rozpoczął swój drugi rok nauki w Hogwarcie. Razem z bratem dołączył do Gwardii Dumbledore'a. Trzy lata później Colin zmarł podczas II Bitwy o Hogwart broniąc szkoły.

Za kurtynąEdytuj

  • Dennis trafia do Hogwartu, gdy Harry jest w IV klasie. Oznacza to, że w rok później jest w drugiej klasie, a wiemy, że Hogsmeade mogą odwiedzać uczniowie 3. klasy, więc jak Dennis znalazł się na pierwszym spotkaniu GD? Możliwe jest, że Colin  przemycił Denisa do wioski. Fred i George udowodnili, że jest to możliwe. Bliźniacy chodzili do Hogsmeade co weekend, gdy mieli Mapę Huncwotów, a Harry wszedł tam bez podpisanego pozwolenia.

Więcej od Wikii

Losowa wiki