FANDOM

Dennis Aldermaston (ur. 1982 rok lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dennis Aldermaston urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Aldermaston, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Dennisa do Ravenclawu.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 1996/1997 był często widywany w bibliotece szkolnej. Dennis nie lubił się uczyć, dlatego wolał pracować z Rubeusem Hagridem. Jego autorytetem był Gilderoy Lockhart, również należący do Ravenclawu. W 1996 roku chciał dostać nową miotłę, którą miał nadzieję otrzymać od swojej matki na Boże Narodzenie. Podczas swojej nauki użył Bombonierek Lesera.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.