FANDOM

Daisy Corran (ur. 1982 rok lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Daisy Corran urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Corran, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Daisy do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 1996-1997 wraz z Banga O'Deluga i Justinem Steele dała Harry'emu Potterowi dwie pałki pałkarza w zamian za sześć gargulków na dziedzińcu szkolnym. Kolejny raz podczas tego roku można ją było znaleźć na korytarzu na siódmym piętrze, gdzie wymieniała eliksiry za figury szachowe.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling