FANDOM

Czarownica 2

"Czarownica" na Pottermore

Czarownica.nagroda

Dyplom za Najbardziej Czarujący Uśmiech Gilderoya Lockharta.

Tygodnik Czarownica (ang. Witch Weekly) — magiczny tygodnik dla czarownic, który ukazywał się co tydzień. Prenumerowała go Molly Weasley.

Twórcą czasopisma był Tobias Misslethorpe.

Czarownica zawierała artykuły na tematy mody i urody, życia znanych osobistości oraz porady dotyczące życia codziennego. W czasopiśmie prawdopodobnie znajdowały się także felietony autorstwa różnych dziennikarzy oraz horoskopy, krzyżówki i przepisy kulinarne.

Czarownica co roku przyznawała nagrody znanym w świecie czarodziejów osobistościom. Jedną z takich nagród była nagroda Najbardziej Czarującego Uśmiechu, której pięciokrotnym laureatem był Gilderoy Lockhart.

5 marca 1995 roku Rita Skeeter napisała dla tego czasopisma artykuł Sekretne utrapienia Harry'ego Pottera, w którym oskarżyła Hermionę Granger o porzucenie Harry'ego Pottera dla Wiktora Kruma. Wiele kobiet przysłało wtedy Hermionie listy z pogróżkami i ropą z czyrakobulwy. Nawet pani Weasley, mimo że znała Hermionę osobiście, traktowała dziewczynę chłodno przez pewien czas.

W poczekalni Szpitalu Świętego Munga można było znaleźć stare numery tego czasopisma.

Występowanie Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Czarownica

  • Rzucam czar....

    93 wiadomości
    • A ja rozwalam stronę pobierak.jeja.pl bo mnie wkurza, rzucam na siebie przeciwzaklęcie Obliviate i wszystkich Cruciatusuje.
    • I przeciwzaklęcie śpiewania Jesteś zaje...ista na siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki