Wikia

Harry Potter Wiki

Cuthbert Binns

Komentarze0
3707stron na
tej wiki

Profesor Binns otworzył swoje notatki i zaczął czytać głosem monotonnym jak stary odkurzacz...

— Narrator
Binns
Informacje biograficzne
Data urodzenia przed 1860
Data śmierci przed 1950
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Rodzina
Rodzina Ojciec
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel historii magii
Przynależność Hogwart

Cuthbert Binns — nauczyciel historii magii w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i zarazem jedyny duch wśród grona pedagogicznego.

BiografiaEdytuj

Cuthbert Binns
Cuthbert Binns na lekcji historii w wersji lego.

Wczesne życieEdytuj

Data urodzenia Binnsa to prawie na pewno XIX wiek. Umarł bowiem ze starości, a czarodzieje dożywają nawet 120 lat. Binns najprawdopodobniej uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Musiał mieć bardzo dobre wyniki z historii magii, której w przyszłości sam nauczał.

W Hogwarcie nauczał w Klasie 4F, która znajdowała się na pierwszym piętrze. Na piątym piętrze miał swoje biuro.

ŚmierćEdytuj

Pewnego razu będąc w podeszłym wieku Binns umarł w fotelu. W następny dzień idąc na lekcje nawet nie zauważył, że jest już bez ciała. Wielu uważa, że nawet po wielu latach nauki nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest martwy. Nie przeszkodziło mu to jednak w dalszym prowadzeniu zajęć. Cuthbert nigdy nie pojawiał się na ucztach w Wielkiej Sali. Najprawdopodobniej Binns będzie uczył historii magii do końca trwania tej szkoły, ponieważ istnieje małe prawdopodobieństwo, że kiedy mu się to znudzi.

Sposób prowadzenia lekcjiEdytuj

Według większości uczniów Hogwartu Binns prowadził najnudniejsze lekcje w Hogwarcie. Najciekawszą częścią lekcji był sam początek, kiedy profesor wnikał do klasy przez ścianę. Później jednak siadał do swojego biurka i monotonnym, sennym głosem czytał podręcznik lub swoje notatki. Jedyną uczennicą, która słuchała go i robiła notatki była Hermiona Granger. Większość uczniów na historii magii po prostu zasypiała na co profesor nie reagował. Ron Weasley i Harry Potter przed testem korzystali z notatek Hermiony.

Rok szkolny 1991/1992Edytuj

W tym roku szkolnym Binns uczył pierwszoroczniaków m.in. o dwóch postaciach historycznych, których imiona uczniowie często ze sobą mylili: o Emeryku Złym i Ulriku Niegodziwym.

Rok szkolny 1992/1993Edytuj

Zaraz po ataku bazyliszka na Panią Norris Binns zadał uczniom esej na trzy stopy na temat średniowiecznych stowarzyszeń czarodziejów europejskich.[1]. Binns opowiedział także uczniom drugiego roku legendę o Komnacie Tajemnic na skutek poproszenia o to Hermiony Granger. Przerwał tym samym bardzo nudny wykład o Międzynarodowej Konfederacji Magów z 1289 roku. Jednak uważał, że historia ta jest mitem i nie należy wierzyć, że takowe miejsce jak Komnata Tajemnic istnieje. Argumentował to tym, że gdyby istniała któryś z wielu potężnych dyrektorów, którzy szukali jej od bardzo dawna znalazł by ją. W późniejszym czasie Minerwa McGonagall usprawiedliwiła Harry'ego Pottera i Rona Weasley'a u profesora Binnsa, mówiąc, że chłopacy poszli odwiedzić spetryfikowaną Hermionę.

Rok szkolny 1993/1994Edytuj

Binns pozwolił Remusowi Lupinowi trenować z Harrym zaklęcie Patronusa w sali gdzie zwykle odbywała się historia magii.

Rok szkolny 1994/1995Edytuj

W tym roku Binns kładł wielki nacisk na czwartoklasistów, którzy w następnym roku mieli zdawać SUMy. Co tydzień kazał uczniom pisać wypracowania na temat buntów goblinów w XVIII wieku.

Rok szkolny 1995/1996Edytuj

Jeden z wykładów Binnsa dla uczniów piątego roku dotyczył wojen z Olbrzymami. Lekcje te mogłyby być bardziej interesujące, gdyby nie nudny i monotonny głos czytającego notatki Binnsa.

WyglądEdytuj

Binns jako duch przypominał starego żółwia, który zaciskał usta. Miał także piskliwy i monotonny głos, który brzmiał jak brzęczenie starego odkurzacza. Nosił duże, grube okulary.

CiekawostkiEdytuj

  • Binns nie pojawił się w żadnym filmie o Harrym Potterze.
  • Profesor Binns przekręcał nazwiska swoich uczniów, m.in. do Hermiony Granger zwracał się panno Grant, Seamusa Finnigana- O'Flaherty a do Parvati Patil Pennyfather.

PrzypisyEdytuj

  1. Harry Potter i Komnata Tajemnic (książka), str. 157

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cuthbert Binns

  • Pytanie

    7 wiadomości
    • GinnyWeasley1981d napisał(a):178.252.53.71 napisał(a):To jak zajmie się tym ktoś ? Z góry dzięki : DJeżeli chcesz, aby ktoś się ...
    • 79.191.162.13 napisał(a):GinnyWeasley1981d napisał(a):178.252.53.71 napisał(a):To jak zajmie się tym ktoś ? Z góry dzięki : DJeż...

Więcej od Wikii

Losowa wiki