FANDOM

Cormac O'Brienamerykański czarodziej nieznanego statusu krwi, będący jednym z oryginalnej dwunastki aurorów ze Stanów Zjednoczonych. Był jednym z aurorów, który nie dożył „sędziwego wieku”[1].

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Cormac O'Brien urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – O'Brien, prawdopodobnie w XVII wieku. Razem z rodziną mieszkał w Stanach Zjednoczonych. W pewnym okresie życia otrzymał informację, że został przyjęty do szkoły magii.

Nauka w szkole magiiEdytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał najprawdopodobniej do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny, w której został przydzielony do jednego z czterech domów – Rogatego Węża, Pukwudgie, Gromoptaka lub Wampusa. Nauka w szkole magii nie przynosiła mu większych problemów. Uzyskiwał wysokie wyniki z eliksirów i obrony przed czarną magią. Również pozostałe przedmioty zdał na wysokie oceny[2].

Praca w Magicznym Kongresie USAEdytuj

Jakiś czas po ukończeniu szkoły przygotowywał się do pracy w Magicznym Kongresie Stanów Zjednoczonych Ameryki. W pewnym okresie życia spełnił wszystkie wymagania, został aurorem i zdobył wysoką pozycję w Magicznym Kongresie. Pod koniec XVII wieku w Stanach Zjednoczonych działali Czyściciele. Byli to brutalni czarodzieje, torturujący, zabijający i handlujący innymi magicznymi ludźmi. By się z nimi uporać, ówczesny przewodniczący Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki (MACUSA), Josiah Jackson, stworzył grupę potężnych i wytrenowanych czarodziejów – oryginalną dwunastkę aurorów. Został do niej wcielony także Cormac O'Brien, który przez kolejne lata poszukiwał, łapał i stawiał przed sądem Czyścicieli.

Późniejsze życieEdytuj

Nie udało mu się dożyć sędziwego wieku. Możliwe, że zginął podczas wykonywania pracy aurora.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

  1. PottermoreThe Magical Congress of the United States of America (MACUSA)
  2. Osoby zainteresowane posadą aurora muszą mieć bardzo dobre wyniki szkolne, a także zdane minimum pięć egzaminów na ocenę Powyżej Oczekiwań lub Wybitny.