Wikia

Harry Potter Wiki

Charles Weasley

Przekierowano z Charlie Weasley

6826stron na
tej wiki
Komentarze18
Ta strona wygrała XXXI Artykuł Miesiąca. Została dopracowana przez użytkownika 32Polak
Regulamin konkursu znajduje się tutaj. Konkurs ma na celu ulepszenie artykułów pod względem tekstu i szaty graficznej. Pierwszy wystartował w czerwcu 2013 roku. Tutaj znajduję się lista zwycięzców.
Disambig-icon.png Ten artykuł dotyczy syna Molly i Artura Weasleyów. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu.
Jak ma się twój brat Charlie? Lubiłem go – miał rękę do zwierząt
—Opinia Rubeusa Hagrida o Charliem[źródło]

Charles „Charlie” Weasley (ur. 12 grudnia[1] 1972[2]) — czarodziej o statusie czystej krwi, drugi najstarszy syn Artura i Molly Weasleyów (zd. Prewett), młodszy brat Billa Weasleya i starszy brat Percy'ego, Freda, George'a, Rona i Ginny Weasleyów (obecnie Potter). Swoją edukację w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie rozpoczął on w 1984 roku, a skończył siedem lat później, w 1991. W szkole Charlie został przydzielony do Gryffindoru. W trakcie swojej nauki był on zarówno prefektem, jak i kapitanem drużyny Quidditcha. Po ukończeniu swojej nauki Charlie postanowił studiować smoki w Rumunii.

W trakcie Drugiej Wojny Czarodziejów, Charlie był członkiem Zakonu Feniksa i walczył w Bitwie o Hogwart w 1998 roku.

Charlie przeżył Drugą Wojnę Czarodziejów i kontynuował swoją pracę ze smokami. Nigdy nie wziął ślubu i nie miał dzieci.

Biografia Edytuj

Wczesne życie i Hogwart (1972-1991) Edytuj

Charlie był zawsze wolał pracę na świeżym powietrzu, dlatego wybrał Opiekę nad Magicznymi Stworzeniami
Percy Weasley[źródło]

Charles, znani lepiej jako "Charlie" wychował się u rodziny Weasleyów, w ich rodzinnej posiadłości, Norze. We wrześniu 1984 roku rozpoczął on swoją naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i został przydzielony do Gryffindoru, tak jak pozostali członkowie jego rodziny[4]. Charlie był w tym samym roczniku, co uczennica Hufflepuffu, Nimfadora Tonks, jednak nie wiadomo, czy poznali się, w trakcie nauki w szkole. W trzeciej klasie Charlie wziął udział w opiece nad magicznymi stworzeniami i od tamtego momentu polubił pracę na świeżym powietrzu[6]. W trakcie piątej klasy Charlie został wybrany na prefekta swojego domu[7] i ewentualnie został kapitanem reprezentacji Gryffindoru w Quidditchu, gdzie grał na pozycji szukającego, na pozycji, na której spisywał się świetnie[4]. Po zakończeniu swojej nauki w Hogwarcie jego pozycja szukającego w drużynia Gryffindoru została przejęta przez Harry'ego Pottera.

Charlie brał dwa razy udział w teście na teleportację. Za pierwszym razem nie zdał, iż zmaterializował się mięć mil na południe, od jego docelowej lokalizacji, tuż przy mugolskiej kobiecie, robiącej zakupy. Jego bracia, Fred i George Weasleyowie mieli z tego ubaw, jednak nigdy nie okazywali tego w obecności Charliego[8].

Studiowanie smoków (1991-1995) Edytuj

Trzymaj się z dala, Hagridzie! Potrafią strzelić ogniem na dwadzieścia stóp! Widziałem rogogona, który wystrzelił na czterdzieści!
—Charlie Weasley[źródło]

Po ukończeni nauki w szkole, opuścił kraj i udał się do Rumunii, aby studiować smoki. W pewnym momencie nabył nową różdżkę, a swoją starą przekazał swojemu młodszemu bratu, Ronowi. Jednak wielu jego rówieśników, wierzyło, że gdyby zdecydował się, mógł grać profesjonalnie w quidditcha i byłby wystarczająco dobry, aby móc grać dla brytyjskiej narodowej drużyny quidditcha.

W Boże Narodzenie, w 1991 roku, jego rodzice wraz z młodszą siostrą, Ginny, przyjechali do niego w odwiedziny. W pierwszej połowie 1992 roku, Charlie otrzymał list od Rona z prośbą i pozbyciu się z terenu szkoły małej smoczycy, Norberty, którą Rubeus Hagrid kupił od pewnego mężczyzny w pubie. Smok był norweskim kolczastym. Ron – wraz z Harrym i Hermioną – nie chcieli wpaść w kłopoty, za przetrzymywanie nielegalnie smoka na terenie szkoły. Charlie, który miał dobre relacje z Hagridem, dzięki ich zamiłowaniu do smoków, zgodził się im pomóc i obiecał, że ktoś z jego znajomych przyleci do Hogwartu, aby zabrać Norbertę do rezerwatu smoków w Rumunii, czyli do miejsca, w którym Charlie pracował[4].

Weasley Family in Egypt.jpg

Rodzina Weasleyów w gazecie podczas wycieczki w Egipcie

W 1993 Charlie pojechał wraz z rodziną do Egiptu, po wygraniu przez jego ojca siedmiuset galeonów w Proroku Codziennym[9].

Latem 1994 roku, Charlie przyjechał do Nory, aby móc uczestnicy w Mistrzostwach Świata w Quidditchu, wraz z resztą swojej rodziny. To właśnie wtedy po raz pierwszy spotkał Harry'ego Pottera. Podczas ataku śmierciożerców, po wygranej Irlandii z Bułgarią, Charlie, wraz z ojcem i Billem, wspierał Ministerstwo Magii w walce z nimi. Charlie został w Norze do końca lata i 1 września odprowadził rodzeństwo, Harry'ego i Hermionę na dworzec King's Cross, skąd wzięli oni pociąg do Hogwartu.

Screenshot - 10 3 2013 , 7 17 04 PM.png

Charlie wraz ze swoim rodzeństwem, Harrym i Hermioną

W trakcie Turnieju Trójmagicznego Charlie miał za zadanie sprowadzenie smoków, potrzebnych do pierwszego zadania. Dla swojego własnego bezpieczeństwa, nie poinformował swojej matki, że w pierwszym zadaniu uczestnicy będą mieć do czynienia ze smokami. Miał on ręce pełne roboty, gdy w trakcie zadania, Rogogon Węgierski wymknął się spod kontroli. Pogratulował jednak Harry'emu, za jego zimną krew i temu, że przeszedł pierwsze zadanie. Przekazał on Harry'emu również słowa Billa, który powiedział, że było to niesamowite. Charlie chciał być jeszcze obecny w trakcie trzeciego zadania, jednak nie zdołał[8].

Druga Wojna Czarodziejów (1995-1998) Edytuj

Rekrutacja zagranicznych czarodziejów Edytuj

Charlie również jest w Zakonie, jednak został w Rumunii. Dumbledore chce zdobyć jak najwięcej zagranicznych czarodziejów. Charlie próbuje nawiązać z nimi kontakt.
George Weasley[źródło]

Gdy Albus Dumbledore reaktywował Zakon Feniksa przeciwko Lordowi Voldemortowi, Charlie dołączył do zakonu, wraz ze swoją rodziną. Podczas gdy jego brat, Bill wrócił do Anglii, aby lepiej służyć dla zakonu, Charlie pozostał w Rumunii i został przydzielony do rekrutacji tamtejszych czarodziejów do walki[7].

Ślub Billa i Fleur Edytuj

Charlie na weselu.jpg

Ślub Fleur i Williama, na którym Charlie był drużbą

Charlie powrócił znów do Nory w lecie, w 1997 roku, z okazji ślubu swojego brata, na którym ma być on drużbą. W trakcie siedemnastych urodzin Harry'ego, dzień przed ślubem, poinformował Hagrida, że Norbert ma się dobrze – i teraz nazywa się Norberta, ponieważ odkrył, ku zaskoczeniu Hagrida, że smok był w rzeczywistości smoczycą.

Kiedy ślub został zatrzymany, przez atak śmierciożerców, w wyniku upadku Ministerstwa Magii, był on przesłuchiwany, tak, jak jego rodzina, jednak był bezpieczny. Prawdopodobnie powrócił do Rumunii, a zarówno ojciec, jak i bracia, mogli wrócić do pracy.

Bitwa o Hogwart Edytuj

Charlie w trakcie bitwy.jpg

Charlie i inni w trakcie drugiej połowy finałowej bitwy

Podczas gdy reszta rodziny Weasleyów odebrała wiadomość Neville'a Longbottoma, aby wziąć udział w bitwie o Hogwart, Charlie nie od razu przyłączył się do walki, co mogło być powodem tego, że w tym czasie nie był w kraju. Był on jednak pod koniec bitwy obok Horacego Slughorna, prowadzącego setki posiłków, składających się z mieszkańców Hogsmeade, znajomych i rodzin wszystkich uczniów Hogwartu, którzy postanowili zostać i walczyć.

Charlie w zamku.png

Charlie i inni czarodzieje, będący świadkami ostatecznej klęski Lorda Voldemorta

Przybył po tym, jak Neville Longbottom pokonał Nagini, poprowadził ich do walki przeciwko śmierciożercą Lorda Voldemorta, wzmacniając osłabionych obrońców zamku. Był on również świadkiem, jak jego matka zabiła Bellatriks Lestrange i Harry'ego Pottera, który zabił Lorda Voldemorta raz na zawsze[10]. Można przypuszczać, że po bitwie siedział wraz ze swoją rodziną i opłakiwał śmierć Freda, tak, jak inni opłakiwali śmierć bliskich.

Późniejsze życie Edytuj

Po wojnie, Charlie nie miał ślubu ani dzieci; był on bardziej zainteresowany swoją pracą nad smokami niż rozpoczęciem miłosnego życia. Miał on jednak wiele siostrzenic i siostrzeńców, co mógł zawdzięczać swojemu rodzeństwu.

W lecie, w 2014 roku, Charlie był nadal kawalerem, co skłoniło wścibską dziennikarkę, Ritę Skeeter do zastanowienia się, jakie były powody jego długotrwałej bezżenności[11].

Wygląd Edytuj

Charlie w 1992.jpg

Charlie w 1992

Charlie był niskim i krępym mężczyzną o umięśnionych ramionach. Na jego twarzy można było znaleźć ślady, po pracy na świeżym powietrzu. Oprócz tego miał on piegi. Jego palce były zwykle pokryte odciskami i pęcherzami, a trakcie lata w 1994 na jednym z ramion duże i błyszczące oparzenie. Podobnie jak wszyscy członkowie rodziny Weasleyów, Charlie miał rude włosy. Jest również możliwe, że miał on długawe włosy, iż w trakcie siedemnastych urodzin Harry'ego Pottera w 1997 Molly Weasley powiedziała, że ścięła jego włosy na „bardzo krótkie”.

Osobowość Edytuj

Charlie był opisywany przez swojego młodszego brata, Percy'ego, jak osobę lubiącą pracę na świeżym powietrzu. W trakcie swoich lat w Hogwarcie, Charlie lubił zwierzęta i magiczne stworzenia; później zdecydował się na wyjazd do Rumunii, aby móc rozpocząć studiować smoki. Można również przypuszczać, ze był on zaprzyjaźniony z Rubeusem Hagridem i Harrym Potterem, jednak nie spodobał mu się fakt, że jego matka wykorzystała go, do ścięcia jego włosów na krótkie. Charlie był również odważny i dlatego został przydzielony do Gryffindoru i walczył w trakcie Bitwy o Hogwart przeciwko Lordowi Voldemortowi. Po wojnie, Charlie nie ożenił się, ani nie wyszedł za mąż i nie miał dzieci. Gdy Joanne Kathleen Rowling została zapytana, odpowiedziała, że nie jest on gejem, mimo braku zainteresowania do kobiet, zamiast tego woli kontynuować swoją naukę o smokach.

Magiczne zdolności i umiejętności Edytuj

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Rodzina Weasleyów Edytuj

The-weasley-family-harry-potter-9137817-1024-576.jpg

Rodzina Weasleyów

Charlie miał bardzo dobre relacje z rodziną. Artur i Molly Weasleyowie, obydwoje byli czarodziejami czystej krwi, którzy kochali i dbali o swoje dzieci. Byli oni jednak słabo ekonomicznie i uważane za wielu, za „zdrajców krwi”, ponieważ nie zostali uprzedzeni wobec mugoli i mugolaków. Dzieciństwo Charliego mogło być szczęśliwe i przyjazne z rodzicami.

Miał on również dobre relacje ze swoim rodzeństwem. Wydaje się, że najbliżej był on z Billem, ponieważ byli w podobnym wieku. Bill był dobrym uczniem, jak Charlie. Po nauce w Hogwarcie wyjechał do Egiptu i zaczął pracę w Banku Gringotta, a późniejj poślubił Fleur Delacour. Charlie był drużbą na ich ślubie. Możliwe, że po wojnie, byli oni ze sobą tak blisko, jak w dawnych latach.

Wydawałoby się, że miał on również dobre relacje ze swoim młodszym rodzeństwem, na przykład z Percym. Percy uważał, że jego brat należał do ludzi, lubiących pracę na świeżym powietrzu, dlatego że chciał studiować smoki. Percy wydawał się być dumny, że jego brat jest zdolnym czarodziejem, ale nie mieli dobrych stosunków w trakcie Drugiej Wojny Czarodziejów; Percy uważał, że jego rodzina postąpiła źle, wspierając Dumbledore'a. Po wojnie, Percy zmienił swoje zdanie i jego relacje z rodzeństwem polepszyły się.

Fred, George, Ron i Ginny mieli również dobre relacje z Charliem, nawet lepsze niż z Billem. W trakcie ich młodszych lat, Charlie był blisko nich, lecz później opuścił kraj, by móc studiować smoki. Charlie spotkał ich ponownie w trakcie wakacji w Egipcie w 1993 roku, następnie w 1994, w trakcie Mistrzostw Świata w Quidditchu oraz w trakcie Drugiej Wojny Czarodziejów w 1997 roku. Walczyli razem u jego boku, w trakcie Bitwy o Hogwart i wspólnie przeżyli ją. Stracili jednak jego z braci, Freda. Jest bardzo prawdopodobne, że Charlie został zdewastowany przez jego śmierć, tak jak inni członkowie rodziny.

Harry Potter Edytuj

Harry Potter Half-Blood Prince Profile.JPG

Harry Potter, jego przyszły szwagier

Harry Potter po raz pierwszy usłyszał o Charliem w 1991 roku, na początku swojego pierwszego roku w Hogwarcie. Harry słyszał wiele razy, że Charlie jest wspaniałym graczem quidditcha i to, że jego drużyna zasłużyła na reputację Charliego. W końcu Harry stał się doskonałym graczem quidditcha i szukającym, tak samo, jak Charlie.

Poznali się w 1994 roku, w Norze. Wydaje się, że Harry polubił Charliego, który pomógł mu w pierwszym zadaniu Turnieju Trójmagicznego: pokazał mu (pol. peleryną-niewidką), Rubeusowi Hagridowi i Olimpii Maxime cztery smoki. Charlie uczestniczył także w siedemnastych urodzinach Harry'ego, a wraz z nim w ślubie Fleur i Williama. Później obydwoje brali udział w bitwie o Hogwart; Charlie był świadkiem tego, jak Harry pokonał Lorda Voldemorta i oboje przeżyli wojnę. Stali się szwagrami, gdy Harry poślubił jego młodszą siostrę, Ginny. Charlie stał się wujkiem ich trójki dzieci: Jamesa Syriusza, Albusa Severusa i Lily Luny.

Siostrzenice i siostrzeńcy Edytuj

Po Drugiej Wojnie Czarodziejów, Charlie zdobył wiele siostrzenic i siostrzeńców, za pośrednictwem rodziny Weasleyów; dzieci Billa i Fleur: Victoire, Dominique i Louisa; dzieci Percy'ego i Audrey: Molly i Lucy; dzieci George'a i Angeliny: Freda i Roxanne; dzieci Rona i Hermiony: Rose i Hugo; oraz dzieci Ginny i Harry'ego: Jamesa, Albusa i Lily. Jest to bardzo możliwe, że Charlie miał z nimi dobre relacje.

Rubeus Hagrid Edytuj

Hagrid1.jpg

Rubeus Hagrid, jego przyjaciel

Charlie był przyjacielem Rubeusa Hagrida. Rubeus Hagrid był gajowym, a później nauczycielem Opieki nad magicznymi stworzeniami w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Opisywał Charliego, jako wielkiego miłośnika zwierząt, którego mu go brakowało, gdy Charlie studiował smoki w Rumunii. Oboje lubili magiczne stworzenia i po odejściu Charliego z Hogwartu, często się spotykali. Charlie zaprosił Hagrida i jego przyjaciół do obejrzenia kilku rodzajów smoków; w trakcie Turnieju Trójmagicznego. W 1997 Charlie przybył do Nory. Obydwoje, on i Hagrid, brali również udział w siedemnastych urodzinach Harry'ego Pottera. i w ślubie Billa i Fleur. Charlie, Hagrid i inni czarodzieje śpiewali na ślubie piosenkę o Odo, bohaterze. Walczyli również razem w Drugiej Wojnie Czarodziejów i przeżyli ją.

Zakon Feniksa Edytuj

Zakonfull.JPG

Pierwszy skład Zakonu Feniksa

Charlie został członkiem Zakonu Feniksa w trakcie Drugiej Wojny Czarodziejów. Jest jednak możliwe, że nie poznał on wszystkich członków, ponieważ żył w Rumunii, gdzie dostał za zadanie, werbowanie zagranicznych czarodziejów. Jest jednak możliwe, że znał niektórych członków zakonu, takich Remus Lupin, Alastor Moody, Kingsley Shacklebolt i Nimfadora Tonks. Charlie był również na tym samym roku nauki, co Tonks, więc mogli poznać się przed jego wstąpieniem do zakonu.

Etymologia Edytuj

Imię „Charles” pochodzi od germańskiego imienia „Karl”, które pochodzi od germańskiego słowa, które oznaczało „człowiek”. Jednak alternatywna teoria twierdzi, że imię wywodzi się od germańskiego wspólnego elementu hari, oznaczającego „wojsko, wojownik”.

Za kulisami Edytuj

Charlie and tonks.jpg

Prawdopodobne wystąpienie z Tonks w Insygniach Śmierci: część pierwsza

  • W Harry Potter i Insygnia Śmierci: część pierwsza (film), pewien młody mężczyzną o rudych włosach jest widziany obok Nimfadory Tonks, w trakcie ślubu. Jest to prawdopodobne, że jest to Charlie, biorąc pod uwagę fakt, że jego fryzura pasuje do tej, opisanej w książce, oraz fakt, że obydwoje są w tym samym wieku i to, że pomiędzy nimi, Nimfadorą i Charliem, istniała rzekoma przyjaźń.
  • Z Harry'ego Pottera i Kamienia Filozoficznego dowiadujemy się, że Gryfoni mieli dawniej swój złoty wiek, od którego zespół Gryffinodru znany jest z lat frustracji, a sama J.K. Rowling dodaje, że ten złoty wiek nie opuścił ich parę miesięcy wcześniej. Jednak w Harrym Potterze i więźniu Azkabanu, profesor Minerwa McGonagall mówi, że reprezentacja Gryffindoru w Quidditchu nie zdobyła Pucharu Quidditcha od siedmiu lat. Oznacza to, że Charlie musiałby być w drugiej lub trzeciej klasie, gdy drużyna odniosła swoje ostatnie zwycięstwo. Może to wskazywać na niewielki błąd od strony autorki, że Charlie miał być pierwotnie straszą postacią niż nią został. Możliwe jest również, że tak samo, jak Harry Potter, Charlie był wyśmienitym graczem quidditcha, ale nie zdołał zdobyć Pucharu Quidditcha w jednym lub dwóch przypadkach, ze względu na inne okoliczności.
  • W Hogwarcie, Charlie był w tym samym roczniku, co Nimfadora Tonks. Nie wiadomo jednak, czy znali się przed dołączeniem do Zakonu Feniksa w 1995.
  • W J.K. Rowling: Rok z życia, Joanne Kathleen Rowling została żartobliwie zapytana, czy Charlie jest gejem, na co autorka odpowiedziała z szacunkiem, że nie jest, "On jest po prostu bardziej zainteresowany smokami niż kobietami". To spowodowało, że wielu fanów zaczęło sądzić, że Charlie jest aseksualistą.
  • Istnieje prawdopodobieństwo, że spotkany Strażnik Smoków w LEGO Harry Potter: Lata 1−4, Poziom 4 "Smoki", to właśnie Charlie.
Charlie Pottermore.png

Charlie Weasley na Pottermore

Galeria Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

Pozycje quidditcha w Hogwarcie

Kapitanowie Astrix A. · Filemina A. · Angelina B. · Oona B. · Concepta · David Hamblin · Natalie Holkham · Stephen Gould · Ashley Sanders · Hamish Frater · Richard Carter · James Potter · Charlie Weasley · Oliver Wood · Angelina Johnson · Harry Potter · Cedrik Diggory · Roger Davies · Winky Crockett · Neil Lament · Andrew Snowyowl · Jo King · Rufus Winickus · Jody Jacknife · Stuart Craggy · Steve Laughalot · Emma Vanity · Lucinda Talkalot · Marcus Flint · Graham Montague · Urquhart · Katie Rayknolls · Vicky Bishopper · Robin Higgy · Mark Sommertime · Russell Lucky · Dan Darker · Jess Lafington · Kris Kolumbiko · David Makehay · Mark Overcliff · Isobel McGonagall
Ścigający Alicja Spinnet · Angelina Johnson · Dean Thomas · Demelza Robins · Ginny Weasley · James Potter · Katie Bell · Cadwallader · Heidi Macavoy · Malcolm Preece · Zachariasz Smith · Tamsin Applebee · Bradley · Chambers · Jeremy Stretton · Randolph Burrow · Roger Davies · Eekins · Jarrett · Marcus Flint · Adrian Pucey · Kasjusz Warrington · Graham Montague · Urquhart · Vaisey · Blaise Zabini · Niezidentyfikowany ścigający Gryffindoru I · Niezidentyfikowany ścigający Gryffindoru II · Niezidentyfikowany ścigający Gryffindoru III
Pałkarze Andrew Kirke · Fred Weasley · George Weasley · Jack Sloper · Jimmy Peakes · Ritchie Coote · Anthony Rickett · Maxine O'Flaherty · Michael McManus · Duncan Inglebee · Jason Samuels · Niezidentyfikowany pałkarz Slytherinu I · Niezidentyfikowany pałkarz Slytherinu II · Gregory Goyle · Lucjan Bole · Peregrine Derrick · Vincent Crabbe · Dobbin
Szukający Charlie Weasley · Ginny Weasley · Harry Potter · Niezidentyfikowany szukający Gryffindoru · Niezidentyfikowany szukający Hufflepuffu · Cedric Diggory · Summerby · Niezidentyfikowany szukający Ravenclawu · Niezidentyfikowany zastępca szukającego Ravenclawu · Cho Chang · Gilderoy Lockhart · Draco Malfoy · Harper · Regulus Black · Terence Higgs
Obrońcy Cormac McLaggen · Oliver Wood · Ron Weasley · Geoffrey Hooper · Herbert Fleet · Grant Page · Miles Bletchley · Niezidentyfikowany obrońca Slytherinu · Kevin Bletchley
Nieznane pozycje Minerwa McGonagall · M. G. McGonagall · R. King · Vicky Bishopper · Robin Higgy · Katie Rayknolls
Prawdopodobni gracze Abigail Nicola · Alexander William · Alexis Marie · Amber Noel · Brandon Angel · Christian Alexander · Ella Jo · Emily Taylor · Erica J. · Ethan Gerard · Fay Dunbar · Gianna Marie · Haley Dakota · Jackson Sheppard · Jada Angela · Jennifer Dawn · Owen Anthony · Phelan Noel · Remy Olivier · Richard Sky · Riley Frazer · Ryan Henry · Tanner Van Burm · Timothy Justin · Trev Mallory · Trinity Lynn · Sage Kelleen
Założyciel Albus Dumbledore
Oryginalny skład Aberforth DumbledoreAlastor MoodyAlicja LongbottomArabella FiggBenio FenwickCaradoc DearbornDedalus DiggleDorcas MeadowesEdgar BonesElphias DogeEmmelina VanceFabian PrewettFrank LongbottomGideon PrewettHestia Jones James PotterLily Potter • • Marlena McKinnonMinerwa McGonagallMundungus FletcherPeter PettigrewRemus LupinRubeus HagridSeverus SnapeSyriusz Black IIISturgis Podmore
Reaktywowany skład Aberforth DumbledoreAlastor MoodyArabella FiggArtur WeasleyBill WeasleyCharles WeasleyDedalus DiggleElphias DogeEmmelina VanceFleur DelacourFred WeasleyGeorge WeasleyHarry PotterHermiona GrangerHestia JonesKingsley ShackleboltMinerwa McGonagallMolly WeasleyMundungus FletcherNimfadora TonksRemus LupinRon WeasleyRubeus HagridSeverus SnapeSyriusz Black IIISturgis Podmore

Rodziny czystej krwi

Rodzina Blishwick Jimbo Blishwick
Rodzina Brown Lavender Brown
Rodzina Bulstrode Violetta Bulstrode
Rodzina Burke Herbert Burke
Rodzina Crabbe Irma CrabbeCrabbe SrVincent Crabbe
Rodzina Flint Ursula BlackMarcus Flint
Rodzina Gamp Hesper Gamp
Rodzina Gaunt Marvolo GauntMorfin GauntMeropa Gaunt
Rodzina Greengrass Asteria GreengrassDafne Greengrass
Rodzina Lestrange Rudolf LestrangeRabastan Lestrange
Rodzina Macmillan Melania MacmillanErnie Macmillan
Rodzina Max Ella Max
Rodzina Potter Charlus PotterJames Potter
Rodzina Rosier Druella BlackRosierEvan Rosier
Rodzina Selwyn Selwyn
Rodzina Slytherin Salazar Slytherin
Rodzina Weasley Septimus WeasleyBill WeasleyCharlie WeasleyPercy WeasleyFred WeasleyGeorge WeasleyRon Weasley Ginny WeasleyArtur Weasley
Rodzina Yaxley Lysandra YaxleyYaxley
Rodzina Multon Folison Multon
Rodzina Zabini Blaise Zabini

Więcej od Wikii

Losowa wiki