Wikia

Harry Potter Wiki

Celestyna Warbeck

Komentarz1
4233strony na
tej wiki
Celestyna Warbeck
Celestyna
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 sierpnia 1917 r. Walia
Status krwi Półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowe
Rodzina
Rodzina * Pani Warbeck
* Pan Warbeck
* Pierwszy mąż (tancerz)
* Drugi mąż (menedżer)
* Irving Warble (trzeci mąż - kompozytor)
* syn
Zdolności magiczne
Różdżka modrzew, pióro feniksa, 10 1/2 cala, elastyczna
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Piosenkarka
Dom Gryffindor
Przynależność Magiczna Rozgłośnia Radiowa
Przyjdź w mym kociołku zamieszaj,
A jeśli dobrze to zrobisz,
Na nic już więcej nie czekaj,
Bo nocą cię ktoś wynagrodzi.
—Fragment piosenki "Kociołek pełen gorącej miłości"

Celestyna Warbeck (ur. 18 sierpnia 1917 r.) — czarodziejka półkrwi. Córka czarodzieja i mugolki. Piosenkarka śpiewająca w Magicznej Rozgłośni Radiowej. Jej fanką jest między innymi Molly Weasley, która zawsze słuchała jej śpiewu w Boże Narodzenie. Ma mocny głos i jej muzyka bardzo różni się od np. Fatalnych Jędzy. Pozostali Weasleyowie raczej jej nie lubią, a Fleur Delacour po prostu nie cierpi.

Biografia Edytuj

Celestyna od najmłodszych lat zachwycała wszystkich swoim niezwykłym głosem. Była rozczarowana gdy dowiedziała się, że w Hogwarcie nie będzie mogła rozwijać tego talentu. Matka Celestyny wysłała do szkoły wiele listów z prośbą utworzenia chóru, koła teatralnego czy tanecznego w Hogwarcie.

Na temat jej prywatnego życia Prorok Codzienny stworzył obszerne kolumny plotkarskie. Jej pierwsze małżeństwo z młodym tancerzem trwało zaledwie rok. Kolejne, ze swoim menadżerem, którego owocem był syn piosenkarki rozpadło sie po dziesieciu latach, z powodu nowego związku gwiazdy z kompozytorem Irvingiem Warble.

2014 roku występowała na Mistrzostwach Świata w Quidditchu.

Działalność Edytuj

Celestyna udziela sie charytatywnie. Bierze udział w zbiórkach pieniężnych na rzecz Szpitala Świętego Munga. Nagrała także hymn dla drużyny Zjednoczonych z Puddlemere.

W 2003 roku na jej koncert dostali się dwaj mugole przez przypadkowe użycie świstoklika. Jeden z nich został poproszony przez Celestynę, aby zaśpiewał z nią Kociołek pełny gorącej miłości na scenie. Później, po tym jak Ministerstwo Magii wyczyściło mu pamięć napisać w świecie mugolskim podobną piosenkę co nie spodobało się Celestynie.

Znane piosenkiEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Celestina2

    Celestyna Warbeck podczas występu na ulicy Pokątnej

    Jej podobizna znajduje się na kartach z Czekoladowych Żab.
  • Celestyna Warbeck jest ulubioną epizodyczną postacią J.K.Rowling. Autorka często wyobrażała ją sobie jako Shirley Bassey. Imię Celestyna, Rowling wzięła od znajomej, z którą pracowała w londyńskiej sekcji Amnesty International. Spodobało jej się to imię i uznała, że pasuje idealnie do tak spektakularnej wiedźmy.
  • Madame Warbeck często występuje z chórkiem szyszymór.
  • W The Wizarding World of Harry Potter - Ulica Pokątna, rolę Celestyny Warbeck odgrywa Shaullanda Lacombe. Spektakl obejmuje ok. 13-minutowy występ czterech powyższych piosenek.
  • Na Pottermore ujawnione zostały nowe informacje nt Celestyny w dniu jej 97. urodzin - 18.08.2014r.

WystępowanieEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki