Fandom

Harry Potter Wiki

Ben Shephard

7071stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ben Shephard (właściwie Benjamin Peter Shephard; ur. 11 grudnia 1974 r.) — prezenter brytyjskiej telewizji Sky Sport oraz kanału ITV. Został obsadzony w rolę ojca dwójki dzieci, widzianego w sklepie Freda i George'a Weasleyów w filmie Harry Potter i Książę Półkrwi. Dostał rolę podczas kręcenia filmu dokumentalnego ,,Kulisy filmu Harry Potter" dla ITV. Pojawił się on również za kulisami siódmej i ósmej części filmów odpowiednio, dzięki czemu mógł nakręcić te trzy dokumenty. Ben i jego zespół przebywał w Leavesden Film Studios, gdzie wszystko się odbywało. Poznał aktorów, widział rekwizyty i kostiumy z filmów Harry Potter. Podczas kręcenia ekranizacji Harry Potter i Książę Półkrwi rozmawiał z wieloma osobami z obsady, ekipy filmowej i dowiedział się więcej na temat nadchodzącej premiery kinowej.

Dalsza kariera Edytuj

Na ITV prowadzi Tipping Point, a ostatnio powrócił do GMTV pod nazwą Good Morning Britain. Przed marcem 2010 roku znalazł się w konflikcie z fanami za obrażanie i poniżanie gości programu. W końcu został zmuszony przeprosić za wszystko i podkreślić, że był to tylko żart. Jednakże zrobił to zbyt późno, ponieważ został już wyrzucony z programu emitowanego na Loose Women przez cztery lata. Pojawił się ponownie na stacjach telewizyjnych w dniu 29 września 2014 roku, ku złości i frustracji swoich byłych fanów. Niektórzy widzowie podkreślali, że go wręcz nienawidzą, inni jednak wyznali, że byli nim bardzo rozczarowani. Warto dodać, że pracuje on za kulisami brytyjskiego X-Factor i Mam Talent.

Filmografia Edytuj

  • Hardwar (1998) - (Gra Wideo) jako Syd
  • A Bear's Christmas Tail (2004) - Piosenkarz Karol #1
  • Harry Potter i Książę Półkrwi (2009) - Ojciec na Ulicy pokątnej

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki