FANDOM

Ben Shephard (właściwie Benjamin Peter Shephard; ur. 11 grudnia 1974 r.) — prezenter brytyjskiej telewizji Sky Sport oraz kanału ITV. Został obsadzony w roli ojca dwójki dzieci, widzianego w sklepie Freda i George'a Weasleyów w filmie Harry Potter i Książę Półkrwi. Dostał ją podczas kręcenia filmu dokumentalnego ,,Kulisy filmu Harry Potter" dla ITV. Pojawił się również za kulisami siódmej i ósmej części filmów , dzięki czemu mógł nakręcić te trzy dokumenty. Ben i jego zespół przebywał w Leavesden Film Studios, gdzie wszystko się odbywało. Poznał aktorów, widział rekwizyty i kostiumy z filmów serii o Harrym Potterze. Podczas kręcenia ekranizacji Harry Potter i Książę Półkrwi rozmawiał z wieloma osobami z obsady, ekipy filmowej i dowiedział się więcej na temat nadchodzącej premiery kinowej.

Dalsza kariera Edytuj

Na ITV prowadzi Tipping Point, a ostatnio powrócił do GMTV pod nazwą Good Morning Britain. Przed marcem 2010 roku popadł w konflikt z fanami za obrażanie i poniżanie gości programu. W końcu został zmuszony do przeproszenia za wszystko i podkreślenia, że był to tylko żart. Jednakże zrobił to zbyt późno, ponieważ został już wyrzucony z programu emitowanego na Loose Women przez cztery lata. Pojawił się ponownie w stacjach telewizyjnych w dniu 29 września 2014 roku, ku złości i frustracji swoich byłych fanów. Niektórzy widzowie podkreślali, że go wręcz nienawidzą, inni jednak wyznali, że byli nim bardzo rozczarowani. Warto dodać, że pracuje on za kulisami brytyjskiego X-Factor i Mam Talent.

Filmografia Edytuj

Zobacz też Edytuj