FANDOM

Agilbert Fontaineamerykański czarodziej nieznanego statusu krwi, będący dyrektorem Szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny w 2016 roku. Był potomkiem aurora Theodarda Fontaine'a[1].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Agilbert Fontaine urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Fontaine, prawdopodobnie w XX wieku. Razem z rodziną mieszkał w Stanach Zjednoczonych. W pewnym okresie życia otrzymał informację, że został przyjęty do Szkoły Magii Ilvermorny.

Nauka w Ilvermorny Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny, w której został przydzielony do jednego z czterech domów – Rogatego Węża, Pukwudgie, Gromoptaka lub Wampusa. Prawdopodobnie był dobrym uczniem oraz był lubiany wśród profesorów Ilvermorny.

Późniejsze życie Edytuj

Jakiś czas po ukończeniu szkoły przygotowywał się do pracy nauczyciela w Ilvermorny. W pewnym okresie życia został zatrudniony jako nauczyciel w szkole magii. Był szanowany wśród uczniów i nauczycieli oraz miał wysoką pozycję w świecie czarodziejów, za co został awansowany na dyrektora szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym znanym członkiem rodziny Agilberta jest jego daleki przodek – Theodard Fontaine.

Występowanie Edytuj

Przypisy