Wikia

Harry Potter Wiki

Adrian Pucey

5018stron na
tej wiki
Komentarze0
Adrian Pucey
Pucey
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1977/1978
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Ścigający
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Rodzina
Rodzina Rodzina Pucey
Pozostałe informacje
Dom Slytherin
Przynależność Drużyna Quidditcha Slytherinu
Aktor Scot Fearn

Adrian Pucey (ur. ok. 1977/1978 r.) uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielony do Slytherinu. Był ścigającym w reprezentacji swojego domu w Quidditcha.

Biografia Edytuj

Adrian w wieku 11 lat otrzymał list informujący o przyjęciu do Hogwartu, gdzie rozpoczął nauką w 1989 lub 1990 roku. Został przydzielony przez Tiarę Przydziału do Slytherinu. Reprezentant domu w Quidditcha, grający na pozycji ścigającego.

Należał do drużyny Slytherinu już w czasie pierwszego roku Harry`ego Pottera i grał w niej nadal, gdy Harry był na piątym roku, dlatego też możemy zakładać, że był od niego mniej więcej dwa lata starszy przy założeniu, że nie powtarzał roku tak jak Marcus Flint. Warto również dodać, że jako jeden z niewielu zawodników drużyny Slytherinu nie został nigdy pokazany w czasie faulowania lub też innego sposobu oszukiwania w czasie gry.

Etymologia Edytuj

  • Adrian jest to imię pochodzenia łacińskiego, wywodzące się od imienia rzymskiego cesarza Hadriana, łac. Hadrianus oznaczającego "pochodzący z Hadrii" lub " z regionu morza Adriatyckiego". Imię to nosił pierwszy i jedyny Papież - Anglik: Adrian IV.
  • Pucey, nazwisko Adriana najprawdopodobniej pochodzi od słowa "puce" oznaczającego ciemnoczerwony lub fioletowo-brązowy kolor, pochodzące z języka francuskiego i oznaczające "pchłę".

Za kulisami Edytuj

  • W dwóch pierwszych częściach serii w rolę Adriana Pucey`a wcielił się aktor, Scot Fearn, lecz w wyniku pomyłki w pierwszej części został wymieniony jako aktor odgrywający rolę Terence`a Higgs`a - szukającego drużyny Slytherinu. Dodatkowo jego nazwisko zostało zapisane błędnie jako "Scott Fern".[1]

Występowanie Edytuj

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki