FANDOM

Wiki
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmie i grze, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.
Wiki

Adrian — czarodziej nieznanego statusu krwi pracujący jako fotograf. W latach 19711978 był uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której należał do Klubu Ślimaka. Nie wiadomo, do którego domu został przydzielony.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Adrian urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, około 1960 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Pierwszego września 1971 roku razem innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9 i 3/4. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Adriana do jednego z czterech domów.

Adrian był mądrym uczniem, o czym świadczy jego przynależność do Klubu Ślimaka. Wynika z tego, że był jednym z ulubieńców prowadzącego klub – Horacego Slughorna.

W 1978 roku Adrian ukończył naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Późniejsze życie Edytuj

Po ukończeniu Hogwartu, Adrian został fotografem. Horacy Slughorn był rozczarowany tym faktem, ponieważ wiązał z nim większe nadzieje, ale mimo wszystko obaj panowie zachowywali dobre relacje.

20 grudnia 1996 roku Adrian zrobił zdjęcie Slughornowi i Harry'emu Potterowi na świątecznym spotkaniu Klubu Ślimaka. Zdjęcie trafiło później na półkę Horacego.

Etymologia Edytuj

Imię Adrian wywodzi się z łaciny, od imienia cesarza Hadriana, które oznacza pochodzącego z Hadrii.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki