Fandom

Harry Potter Wiki

Adrian

6976stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wiki.png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmie i grze, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.
Wiki.png

Adrian — czarodziej nieznanego statusu krwi pracujący jako fotograf. W 1971-1978 był uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w którym należał do Klubu Ślimaka. Nie wiadomo, do którego domu został przydzielony.

Biografia Edytuj

Wczesne życieEdytuj

Adrian urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, około 1960  roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list z Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej.

Nauka w HogwarcieEdytuj

Pierwszego września 1971 roku razem innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9 i 3/4. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Adriana do jednego z czterech domów.

Adrian był mądrym uczniem, dlatego należał do Klubu Ślimaka. Wynika z tego, że był jednym z ulubieńców prowadzącego klub Horacego Slughorna. W 1978 roku Adrian ukończył naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie..

Późniejsze życieEdytuj

Po ukończeniu Hogwartu, Adrian został fotografem. Horacy Slughorn był rozczarowany tym faktem, ponieważ wiązał z nim większe nadzieje, ale mimo wszystko obaj panowie mieli dobre relacje.

20 grudnia 1996 roku Adrian zrobił zdjęcie Slughornowi i Harry'emu Potterowi na świątecznym spotkaniu Klubu Ślimaka. Zdjęcie trafiło później na półkę Horacego.

Występowanie Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki