FANDOM

Adiutant Igora Karkarowa (ang. Igor Karkaroff's aide; ur. 1977) — nieznany z imienia i nazwiska czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Durmstrangu, na tym samym roku co Wiktor Krum.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej lub półkrwi w 1977 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na półwyspie Skandynawskim. Został przyjęty do Instytutu Magii Durmstrang, gdzie zaprzyjaźnił się z Wiktorem Krumem.

Rok szkolny 1994/1995 Edytuj

Razem z delegacją Durmstrangu przybył do Hogwartu na odbywający się tam Turniej Trójmagiczny. Był widziany obok Wiktora Kruma i Igora Karkarowa podczas przybycia innych szkół do Hogwartu. Możliwe, że wrzucił swoje nazwisko do czary ognia jako potencjalnego kandydata do turnieju. Podczas chwili wybierania uczestników Turnieju Trójmagicznego przez Czarę Ognia siedział obok Wiktora Kruma i oczekiwał na wyczytanie zakwalifikowanych uczniów do turnieju.

Bal Bożonarodzeniowy Edytuj

Parvati na Balu

Adiutant Igora Karkarowa proszący do tańca Parvati Patil

Był obecny na balu Bożonarodzeniowym w Hogwarcie. W filmowej adaptacji Czary Ognia poprosił do tańca Parvati Patil.

Pożegnalna uczta Edytuj

Podczas pożegnalnej uczty w Wielkiej Sali siedział między Wiktorem Krumem a Parvati Patil, kiedy Albus Dumbledore poinformował uczniów o przyczynie śmierci Cedrika Diggory'ego.

Razem z delegacją opuścił Hogwart, a w czerwcu zakończył naukę w Instytucie Magii Durmstrang.

Wygląd Edytuj

Miał tłuste, kruczoczarne włosy, piwne oczy, haczykowaty nos, wysokie kości policzkowe, wąsy oraz zarost na brodzie i szczęce.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie Edytuj