Wikia

Harry Potter Wiki

Abraxas Malfoy

5301stron na
tej wiki
Komentarze0
Abraxas Malfoy
Informacje biograficzne
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Rodzina
Rodzina
Zdolności magiczne
Różdżka Wiąz i włókno ze smoczego serca (najprawdopodobniej)
Pozostałe informacje
Przynależność

Abraxas Malfoyczarodziej czystej krwi. Ojciec Lucjusza Malfoya. Przez małżeństwo swojego syna z Narcyzą Black spowinowacony z rodem Blacków. Był także dziadkiem Dracona Malfoya i pradziadkiem jego syna, Scorpiusa.

Abraxas Malfoy był znany i szanowany wśród szlachetnych czarodziejskich rodów.

Biografia Edytuj

Abraxas Malfoy był człowiekiem wrogo nastawionym do mugoli i jest prawie pewne, że należał do Slytherinu. Niemal pewne jest, że to właśnie Abraxas jest przyczyną odejścia Nobby Leacha ze stanowiska Ministra Magii w 1968 roku. Leach był pierwszym mugolakiem, który objął ten urząd i czarodziejom takim jak Malfoy bardzo się to nie podobało. Pewnego razu Nobby zachorował na tajemniczą chorobę, którą według plotek miał wywołać właśnie antymugolska grupa spiskowa pod dowództwem Abraxasa.

Abraxas zmarł na smoczą ospę jakiś czas przed wrześniem 1996 roku. Draco Malfoy na swoim szóstym roku spytał się Horacego Slughorna czy zna jego słynnego dziadka chcąc się dostać do Klubu Ślimaka. Nauczyciel powiedział, że tak, ale ku rozczarowaniu Draco nie zaproponował Malfoyowi uczestnictwa w zgrupowaniu - najwidoczniej z jakiegoś powodu nie darzył Abraxasa i jego rodzinę tak wielkim szacunkiem.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki