Wikia

Harry Potter Wiki

Ślub Fleur Delacour i Williama Weasleya

Komentarze0
3708stron na
tej wiki
Na widok pana Delacour i Fleur, kroczących powoli kobiercem między pierwszymi rzędami krzeseł, przez namiot przebiegło głośne westchnienie. Panna młoda sunęła dostojnie, jej ociec podrygiwał żwawo, tryskając radością. Fleur była ubrana w prostą białą suknię i zdawała się promieniować srebrnym blaskiem. Podczas gdy zazwyczaj blask jej piękności wszystkich przyćmiewał, tego dnia każdy, na którego padł, stawał sie piękniejszy. Ginny i Gabrielle, obie w złotych sukniach, wyglądały jeszcze ładniej niz zwykle, a kiedy Fleur doszła do Billa, nikt by nie poznał, że kiedykolwiek spotkał sie on z Fenrirem Greybackiem.
—Narrator[źródło]

Ślub Fleur Delacour i Billa Weasleya — ślub ¼ wili Fleur i czarodzieja czystej krwi Billa. Wesele odbyło się pierwszego sierpnia 1997 roku w Norze. Zawarcie małżeństwa sprawiło że ich przyszłe dzieci zostały czarodziejami czystej krwi. Ślub odbył się w tomie Harry Potter i Insygnia Śmierci. Na wesele wtargnęli śmierciożercy.

Goście weselniEdytuj

Goście pana młodegoEdytuj

Goście Panny młodejEdytuj

Opis wydarzeniaEdytuj

Pani Weasley i madame Delacour, siedzące w pierwszym rzędzie, łkały cicho w koronkowe chusteczki. W głębi namiotu rozległy sie odgłosy przypominające dźwięk waltorni- to Hagrid wydmuchiwał sobie nos w jedną ze swoich olbrzymich chusteczek. Hermiona (..) też miała oczy pełne łez.
—Narrator[źródło]
Gabris
Fred i George Weasleyowie i Muriel na ślubie
Wesele miało odbyć się we Francji, ale odbyło się ono w Norze ze względu na zaistniałe okoliczności. Mistrzem ceremonii był ten sam czarodziej, co na pogrzebie profesora Dumbledore. Przed Norą został wystawiony namiot, w którym odbywało się przyjecie. Druhnami panny młodej były jedyne siostry pary, czyli Ginny i Gabrielle.
Delacour Weasley
Delacourowie i Artur Weasley podczas uroczystości
Natomiast drużbą Billa był Charlie Weasley. Fleur miała na sobie prostą sukienkę oraz diadem ciotki Muriel. Podczas ślubu Ron prosi Hermionę do tańca, bo bał się, że Krum zrobi to pierwszy. Wtedy Bułgarski szukający jest zainteresowany Ginny. Dodatkowo Wiktor pokazuje Harry'emu symbol insygniów śmierci myśląc, że to symbol Grindelwalda, który miał założony ojciec Luny – Ksenofilius Lovegood. Harry rozmawiając z Muriel i Elfiasem Doge dowiaduję się kilka faktów z życia Dumbledore oraz, że Rita Skeeter napisała o profesorze książkę. Na wesele wtargnęli śmierciożercy, ale nikomu nic sie nie stało.

GaleriaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Przypisy

  1. Adaptacja filmowa
  2. Mogła pojawić się również jako osoba towarzysząca Hagridowi

Więcej od Wikii

Losowa wiki